°ღ 爱相随ღ°

2012年2月18日星期六

Liebster Blog

谢谢Ah Loy,谢谢你对我的捧场!
但愿我的部落格可以博你一笑,不会闷亲你~

谢谢vivian也给我颁发了这奖~我领回来咯!
(23-2-2011)

原来。。。
Liebster is German and translates to
the English word “dearest”or” favorite”.
It’s meant for up-and-coming blogs with less than "200 followers".

Here are the rules:

* Thanks your Liebster Blog Award presenter on your blog.

* Link back to the blogger who presented the award to you.

* Copy and paste the blog award on your blog.

* Present the Liebster Blog Award to 5 blogs of 200 followers
 or less who you feel deserve to be noticed.
 (Some say just 3 or more blogs of less than 200 followers each).

* Let them know they have been chosen by leaving a comment at their blog.

我要把这个Liebster Blog Award颁给:

我喜欢很多,很多,很多人的部落格
(所以只可以颁发给5个博友,实在过分的太少)
喜欢哪不造作的内容,美丽清楚的图片,
字里行间流露着她/他的情感与感性!
没有吝啬的与全天下分享
食谱,经验,生活,看法,意见。。。
还有那份难能可贵的

‘关怀与爱’

我就是喜欢的部落格!

(对啦,就是你啦,不要怀疑
虽然我没有列出你的名字)

3 条评论:

游走石缝间 说...

谢谢靓师奶!我还没领过奖项涅~~实在没时间玩。。。。我的菜都过期很久了。。。。 :(

Unknown 说...

亲爱的,
kamsia你的厚爱。。。
5人而已。。。。。哈哈哈哈
你,
你,
你,
还是敢敢的把我抖了出来,喀喀喀喀
我很开心y,很warm。。。
你没忘记我。。。
谢谢你,
感恩

键轩惠娘 说...

靓师奶,我来领奖了,谢谢你,爱你哦~