°ღ 爱相随ღ°

2010年4月3日星期六

我又中奖咯~



There are a few very important things to do in order to accept the award:




1. Thank and link the person who sent the award.
2. Pass on the award to 15 bloggers.
3. Contact said blogs to let them know they've won
4. State 7 things about yourself.


1.谢谢ann感谢你没有忘记我!


7 things of me:
~越来越享受夜晚的宁静。
~越来越爱吃。
~买东西好龟毛
~还是很喜欢小宝宝
~天天祈祷财源广进。
~爱煲剧
~要死咯!越来越肥!

I'm passing this award to...
~知足常乐
~因为有你们心中....爱充满了我的心
~键轩惠馆
难得清闲
我的小小空间
ccm2poco
vivian抒发心情屋
人生加油站
快其实很简单
~疯言风语布告板
~贝壳的天地
~Enen 幸福在一起
~Start Something New
~晴天小小部落村
~A mum life~

~要谢谢很多部落格的博友,
谢谢你们支持,鼓励,赐教。。。。
但愿我们友谊永固!







5 条评论:

Partime妈咪 说...

恭喜恭喜!

Candice 莉 说...

靓师奶,我来领奖了。谢谢你的“爱戴”,又惊又喜又忧...XP

晴天 说...

我也来领奖了, 谢谢靓师奶你哦。。呵呵

Yang Tze Wong 说...

haha...congratz....but how to get?haha..thanks a...I am proud of u!

ariescovis 说...

ytw。。。
就用copy & paste 的方式。